Helpdesk

Bent u (redelijk) goed op de hoogte van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van e-commerce en heeft u vooral behoefte aan een deskundig klankbord?  Dan is onze telefonische helpdesk uitermate geschikt voor u.

Heeft u regelmatig vragen en wilt u af en toe hulp bij het opstellen van documenten, zoals een privacy- en cookiestatement, algemene voorwaarden of toestemmingsverklaring? Dan is onze strippenkaart wellicht iets voor u.

Telefonische helpdesk

Voor een vaste prijs per maand bieden wij u onbeperkte telefonische ondersteuning aan. De telefonische helpdesk biedt bijvoorbeeld uitkomst wanneer u wilt sparren over de uitleg van de wet en de toepassing daarvan op uw bedrijfsvoering. Denk bijvoorbeeld aan vragen rondom het retourneren van producten door uw klanten of het inrichten van uw bestelproces.

Strippenkaart

Wanneer u een strippenkaart bij ons aanschaft, dan koopt u vooraf 10, 25 of 50 uren in tegen een gereduceerd tarief. Het voordeel hiervan is dat er niet steeds opnieuw prijsafspraken gemaakt hoeven te worden indien u een concrete vraag aan ons stelt. Dat betekent dat wij meteen aan de slag kunnen en u snel antwoord heeft. Ook betaalt u op deze manier alleen voor de daadwerkelijk bestede aantal uren tegen een gereduceerd tarief.

Meer informatie?

Wilt u meer weten over onze internet en e-commerce helpdesk. Neem dan vrijblijvend contact op met Huub de Jong of Eva van Groezen.